Wielki atlas roślin akwariowych - Christel Kasselmann już w języku polskim! KUP TERAZ







Lista działów » Technika » Akwaria i szafki


Zakładanie Akwarium - 240L



Dobór wymiarów akwarium, rodzaju szkła lub gotowego zestawu akwariowego. Pomysły na szafki akwariowe.



28 lip 2018, 13:54 Zakładanie Akwarium - 240L  (#1)  

Witam,
powoli zbliża się koniec kompletowania sprzętu do mojego akwarium, chciałbym prosić bardziej doświadczonych użytkowników o pomoc jak wystartować ze zbiornikiem.

Posiadam akwarium 98L jednak nie mam doświadczenia stawiania zbiornika na podłożu aktywnym.

Akwarium - 240L
Oświetlenie - Lampa Chihiros A LED A-1201 [120-140cm]
Filtracja - JBL 1501
Co2 - Amatorska Aparatura - w przyszłości rozważam kupno butli, na razie zadowolę się tym co jest.
Nawożenie - Pomocy! - Myślałem nad Nawóz VIMI All in One [1175ml] - kompleksowy, wyczytałem jednak że na początku akwarium warto podawać Potas, a tutaj jest wszystko na raz, czy warto kupić All in One i podawać dopiero po miesiącu czy lepiej kupić wszystko osobno?

Podłoże - Piach - Plaża, reszta dna to Podłoże Aqua Substrate II+ POWDER

Rośliny -
Anubias
Mikrozorium
Hydrocotyle sp japan
Mech
Mały heniek, jak z nim nie wyjdzie to monte carlo
Staurogyne repens
Blyxa
I coś większego, nie mam pomysłu co to może być, może duży heniek?

Obsada:
Neon Czerwony lub Neon Inessa
Tęczanka Gertrudy
Kirysek Pigmej
Gupik Endlera

Aktualnie czekam na szafkę pod akwarium, gdy zostanie dostarczona wrzucę zdjęcie planowanej aranżacji.

Proszę o jakieś sugestie, oraz podpowiedź jak na co zwracać uwagę podczas startu na podłożu aktywnym.

Pozdrawiam,
Aleksander

AleksanderK
Zainteresowany tematem

Posty: 246
Dołączył: 28 kwi 2018, 13:29