fliperus napisał(a):
Dystrybutor powiedział mi dzisiaj przez telefon, że w związku z tym, że nie ma serwisu Ja oddaje towar do sklepu, a sklep do dystrybutora.
Nie chcę szerzyć herezji, bo tylko słyszałem gdzieś na mieście a to nie zawsze jest prawdą - podobno zmienił się polski dystrybutor/przedstawiciel firmy
Tetra i jak na razie słabo sobie z tym faktem radzi.
Co do samej reklamacji Twojego filtra. Jeżeli kupiłeś go w sklepie i masz na to rachunek, to to kto jest dystrybutorem i czy jest serwis lub go brak, Ciebie najmniej obchodzi.
Twoje zadanie to oddać wadliwy produkt z rachunkiem do miejsca zakupu lub do dystrybutora...cała reszta należy do nich. Obojętnie jak to załatwią, naprawią, wymienią na nowy, zwrócą pieniądze.
Jeżeli nie chcesz być już więcej posiadaczem tej marki, polecam tak jak już wyżej wspomniano serię classic firmy
Eheim np.2213 lub jeżeli wolisz bardziej wygodne rozwiązania przy wymianie wkładów filtracyjnych
JBL Cristal Profi
e701