Strona główna Serwisu

Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 00:04

Dzień dobry :) ,

Proszę Was o pomoc przy wyborze szafki. Znalazłam trzy oferty na OLX:

Wiem o niej tyle, że jest zrobiona w całości z płyty MDF, o grubości 8mm i z kątownikami w środku

Niestety nic o niej jeszcze nie wiem

Też nic więcej o niej nie wiem.

Czytałam o grubości płyty 18mm i nie jestem pewna czy 8mm jest wystarczająca do utrzymania akwarium o wymiarach 60x30x35cm.

Bardzo proszę Was o opinie.

Pozdrawiam,
Karolina
665763045_1_644x461_szafka-akwariowa-ala-jak-ada-stan-bardo-dobry-krakow.jpg
1
590833646_1_644x461_szafka-pod-akwarium-60-30-krakow_rev001.jpg
2
587881728_1_644x461_szafka-akwariowa-krakow.jpg
3

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 06:08

IMHO wszystkie szafki które zaprezentowałaś są zrobione z płyty MDF. W przypadku pierwszej widać krzywo osadzone drzwi, dużym plusem są regulowane nóżki co pozwoli na wypoziomowanie. Problemem jest to, ze żadne ze zdjęć nie pokazuje szafki z otwartymi drzwiami wiec ciężko ocenić czy posiadają wzmocnienia czy nie.

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 06:36

Jak ja miałbym wybierać to wybrał bym szafkę z ostatniego ogłoszenia co prawda brak regulacji wysokości ale najbardziej mi się podoba.Można by poprosić sprzedającego o więcej zdjęć jak szafka wygląda w środku i jak wygląda tył.

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 16:09

Pierwsza z szafek podoba mi się najbardziej, ale przeraża mnie grubość płyt MDF, z której jest zrobiona (8mm). W środku nie ma żadnej ścianki - ani w pionie ani w poziomie. Sprzedający twierdzi, że trzymał na niej akwarium 63l, ale kupując szafkę, chciałabym mieć pewność, że nic się złego z nią nie stanie.
Czy któryś z Was - doświadczonych Akwarystów miał do czynienia z tak cienkimi ścianami w szafce? Krzywo osadzone drzwi mi niestraszne ;).

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 17:00

Nie, z takimi cienkimi nie miałem do czynienia. Natomiast patrząc na zdjęcia, mówimy chyba o innej szafce, bo ścianki tej ze zdjęcia nie wyglądają na 8mm.

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 17:14

Może właścicielowi chodziło o 18mm.

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 17:15

Żona pod 1-sze akwarium właśnie o wymiarach 60x30 kupiła mi komodę http://stollechmeble.pl/pl/oferta/komody-1/monika-ii
Aktualnie stoi na komodzie 112 l o wymiarach 80x35, nic się nie wygina. Mam nadzieję, że nadal robią takie solidne.

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 22:51

Poprosiłam sprzedającego o doprecyzowanie, bo nijak mi te 8mm nie pasowało i faktycznie ścianki mają grubość 18mm :). Wnętrze szafki nie ma pionowej przegrody, ma za to ma kątowniki w środku.
Bardzo dziękuję za Wasze opinie!
szafka x.PNG
środek

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 23:36

Fajny był opis tej szafki. Jak a'la ADA :D
Przy okazji szafki ADA 60 też nie mają wzmocnienia przez środek, jednak są ze sklejki a to materiał o wiele mocniejszy niż MDF. Jeśli szafka posiada pełne "plecy" na pewno utrzyma takie szkło.

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 23:49

Też mi się ten opis spodobał ;)
O plecy zapytałam na samym początku i są wykonane z tej samej płyty. Drzwiczki sobie wyreguluję i będzie cud malina :)
Dzięki jeszcze raz!

Re: Szafka pod akwarium 60x30

19 sie 2018, 23:55

Kiedy akwarium startuje? Jakie plany?

Re: Szafka pod akwarium 60x30

21 sie 2018, 16:02

To "duże" wystartuje w bliżej nieokreślonym czasie (zawsze jak mam już poważne plany zmieniam mieszkanie :-|). Na dniach założę szalone akwarium 12 litrowe, ale nie zamierzam się nim chwalić, bo po prostu nie bedzie czym ;-)

Re: Szafka pod akwarium 60x30

12 paź 2019, 16:37

Podepnę się pod temat. Zakładałem dzisiaj regulowane nóżki do szafki 60cm. Czy wg Was wystarczą 4 czy dawać 6?
Ewentualnie mogę dać piątą na srodek.
Szafka ma plecy 18mm i pionowa przegrodę przez srodek.
20191012_173235.jpg

Re: Szafka pod akwarium 60x30

12 paź 2019, 16:46

Jak są solidne to 4, jak wątłe to 6.

Re: Szafka pod akwarium 60x30

13 paź 2019, 20:56

To nie są szafki z MDF tylko ze zwykłej laminowanej płyty wiórowej 18mm.