Bezpieczne zakupy bez wychodzenia z domu. DARMOWA DOSTAWA od 499zł lub przy zakupie minimum 10 roślin akwariowych - zobacz katalog
Jesteś tutaj: Serwis Forum Technika Zakładanie akwarium


200x60x60 zakładanie akwarium.



Pomoc w konfiguracji zestawu akwariowego. Pytania techniczne początkujących. + nowy temat
Dzisiaj braklo mi co2 w butli, wykonalem kilka tel i na ul. Cipełowniczej bodajze 1 kolo łegu w Krakowie napelniaja butle od reki. Firma Krak poż. Butla 4kg 15zl i czas okolo 3min na wszystko. Moze komus takie info sie sprzyda. Ppzdrawiam i Szczęśliwego Nowego roku:)

Avatar użytkownika

ŁukaszCupiał
Aktywny użytkownik
 
Posty: 504
Dołączył: 25 lis 2016, 14:40

Aktualnie parametry wody sa ok, zastanawia mnoe tylko zmiana z fosforem i żelazem obydwa sa na min w testach. Po4 prawie niewykrywalne, potas okolo 25 a azot pomiędzy 10a20. I chyba dlatego pojawia sie na powierzchni film taka mgiełka jak tłusta woda, na papierowym ręczniku zielonkawa.

Avatar użytkownika

ŁukaszCupiał
Aktywny użytkownik
 
Posty: 504
Dołączył: 25 lis 2016, 14:40

ŁukaszCupiał napisał(a):Aktualnie parametry wody sa ok, zastanawia mnoe tylko zmiana z fosforem i żelazem obydwa sa na min w testach. Po4 prawie niewykrywalne, potas okolo 25 a azot pomiędzy 10a20. I chyba dlatego pojawia sie na powierzchni film taka mgiełka jak tłusta woda, na papierowym ręczniku zielonkawa.
Widać rośliny potrzebują więcej niż podajesz, dlatego znika.
Dzięki za cynk o punkcie nabijania CO2.


Avatar użytkownika

Krzysztof Radziszewski
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 7451
Dołączył: 16 lut 2007, 11:46
Miasto: Zamość PL, Manchester UK.

Zatem musze sie zaopatrzyc w fosfor by miec co wlac bo aktualnie sie skonczyl:).

Avatar użytkownika

ŁukaszCupiał
Aktywny użytkownik
 
Posty: 504
Dołączył: 25 lis 2016, 14:40

Kosiarki postanowiły odpocząć:)

Avatar użytkownika

ŁukaszCupiał
Aktywny użytkownik
 
Posty: 504
Dołączył: 25 lis 2016, 14:40

I widoczek calego akwa

Avatar użytkownika

ŁukaszCupiał
Aktywny użytkownik
 
Posty: 504
Dołączył: 25 lis 2016, 14:40

Piękne. Czekam aż moje zacznie tak wyglądać.



PanzerIII
Początkujący
 
Posty: 37
Dołączył: 15 lis 2019, 11:15

Ostatnio zająłem sie remontem schodow na steych a raxzej ich rozbiórką i budowa nowych od zera i zapomnialem o nawozeniu no3 i po4 praktycznie niewykrywalne. Akwarium ma rok i 2 miesiące, wyciolem z niego tyle roslin ze zapelnilbym pewnie 2 takie akwaria, rośliny rosną jak szalone jak tylko mam czas by zadbac o nie odpowiednio.

Ale jest maly sukces bo lotos zaczyna rosnać bez lisci powierzchniowych:).

Avatar użytkownika

ŁukaszCupiał
Aktywny użytkownik
 
Posty: 504
Dołączył: 25 lis 2016, 14:40







Powiązane tematy
  • Akwarium na nowo

    Witam , Na początku pozdrawiam wszystkich !! Jestem amatorem jeśli chodzi o akwarystyke jednak bardzo mnie to hobby zafascynowało i nie ma nic lepszego jak przyglądanie się ryba w ich „naturalnym” śr...

    Wyświetlenia: 1278 | Odpowiedzi: 29 czytaj więcej...

  • Start Akwarium 150x40x50 [faza przygotowań]

    Cześć wszystkim, Ustaliwszy już, że regał wytrzyma postawienie na nim akwarium przechodzę do założenia osobnego wątku dla nowicjusza odnośnie osprzętu. 1. Planuję zakupić baniak 150x40x50 pod wymiar ...

    Wyświetlenia: 5488 | Odpowiedzi: 116 czytaj więcej...

  • [+1800L] Dziennik budowy - Akwarium w ścianie

    Nareszcie! Doczekałem się! Nadszedł czas na rozpoczęcie prac z wymarzonym akwarium w ścianie, pomiędzy pokojami. Budowa domu była od samego początku podporządkowana i z myślą o duuuużym akwarium. Już ...

    Wyświetlenia: 11119 | Odpowiedzi: 130 czytaj więcej...

  • Akwarium 60x40x40 czy 60x45x45 ?

    Witam Chce założyć większe akwarium, na początku myślałem nad rozmiarem 60x40x40 ale szafka pozwala na rozmiar 60x45x45. Nie wiem który wymiar będzie lepszy. Czy przy wysokości 45cm nie będzie proble...

    Wyświetlenia: 313 | Odpowiedzi: 6 czytaj więcej...

  • Zakładanie Juwel Vision 260

    Dzien dobry. To moj pierwszy post tutaj- potrzebuje troche wsparcia technicznego. W miare mozliwosci postaram sie prowadzic dziennik z postepem prac. 1. Zbiornik to uzywany Juwel Vision 260L. Mialem ...

    Wyświetlenia: 504 | Odpowiedzi: 9 czytaj więcej...



cron

Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 300 gatunków i odmian roślin. Ponad 15 000 produktów dostępnych wysyłkowo lub do
odbioru osobistego w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5

Copyright © 2001-2020 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.