Jesteś tutaj: SerwisForumOgólneForum ogólne


Wromak - traktowanie klienta !



Akwarystyka roślinna ogólnie oraz posty nie pasujące do innych działów.
+ nowy temat
Witam wszystkich serdecznie.

Wybaczcie, że od tego zaczynam swoją przygodę tutaj ale moje wkurzenie sięga zenitu.

Miałem ostatnio jazdę z firmą Wromak - w sumie nadal mam, bo sprawa w toku.

Pomijam już, że jak zakupiłem akwarium znalazłem w trzech z pięciu szyb drobne pęcherze powietrza, krzywo wklejone wzmocnienia czy pęcherze powietrza pod silikonem. Nie wspominając o szafce, gdzie trzeba ją przerabiać bo nie można inaczej wstawić filtra i bardzo małych przepustach w pokrywie, które przy odłączonym filtrze uniemożliwiają wymianę choćby grzałki czy jak w moim przypadku belki oświetleniowej.

Ostatnio strzeliła mi belka oświetleniowa. W związku z tym, że uznałem, że naprawa będzie dość kosztowna i nie warta zachodu, więc zamówiłem nową w firmie WROMAK, czyli u producenta. Stwierdziłem, że tak będzie najszybciej i najlepiej - nic bardziej błędnego.

Zamówiłem mailowo belkę oświetleniową T5 do akwarium 120 cm długości. Oczywiście jasne jest, że jeśli nie ma żadnego przecinka, podany wymiar odnosi się do wielkości akwarium a nie do samej belki. Po tygodniu dostaję belkę oświetleniową oczywiście 120 cm długości !!! Do tego jedna lampa pęknięta. Belka była zapakowana w zwykły karton w środku zawinięta w folię bąbelkową czyli w sposób żaden bo wiadomo jak formy kurierskie traktują paczki. Pan w rozmowie telefonicznej powiedział mi, że wysłany przeze mnie mail z zamówieniem był niejasny. Dlaczego więc nie zapytał się zawczasu, zanim wykonali belkę, czy podany przeze mnie wymiar odnosi się do akwarium czy do belki pozostaje dla mnie zagadką. Nie mniej troszkę poczuli się do winy i ustaliliśmy, że zrobią nową belkę do AKWARIUM 120 cm, wyślą mi a tą zabiorą na swój koszt ode mnie. Jak dla mnie było to jedyne rozsądne wyjście. Nie mniej kolejny tydzień czekania a w akwarium egipskie ciemności i rośliny zaczynają intensywnie prosić o światło. Nie wspominając o rybach, które zaczynają zamieniać się w ślepce jaskiniowe.
Po kolejnym tygodniu przychodzi moja belka, otwieram paczkę, podobna sytuacja, tym razem obie świetlówki pęknięte. Dodatkowo jakość wykonania poniżej krytyki. Takiej fuszery dawno nie widziałem. Coś co ma być hermetyczne z jednej strony szpara ponad mm (zdjęcie). Dodatkowo w środku coś brzęczy. Jak się okazało była to 2 mm kulka cyny, która mogła spowodować zwarcie.

Po wysłaniu natychmiast maila do firmy WROMAK, że jaja sobie chyba robią i takiej fuszerki dawno nie widziałem, ponadto chcę zwrot pieniędzy za nowe świetlówki (zakupiłem nowe w OBI za całe 55,98 zł i to dwie - więc wybrałem najtańsze jakie były) Pan z WROMAKu zasugerował, że te lampy sam mogłem rozbić. Nie wiem tylko w jakim celu. Rozbić nowe lampy, żeby zaraz pójść kupić następne? Hmmm co bym na tym zyskał prócz straty czasu i jeżdżenie po mieście w poszukiwaniu lamp ??

Dodatkowo przejścia z kurierem, który miał odebrać pierwszą belkę. Był umówiony na poniedziałek, między 15-19. o rozmowie telefonicznej, ustaliłem, że będę koło 16:30, dzwoniłem do Niego około 16 kilkukrotnie - nie odebrał nawet telefonu. Widać o 16:30 było dla Niego już za późno. Następny dzień rano dzwonię do Niego, że mógłby się pokazać i będę do około 14 w domu. Obiecał, że przyjedzie - oczywiście, nie przyjechał.

Finału jeszcze nie ma, Pan z firmy WROMAK, chce zwrotu belki inaczej mnie straszy jakimiś fakturami :), ja obiecałem, że jak w ciągu tygodnia nie załatwi kuriera i nie oddadzą mi pieniędzy za świetlówki sprzedam belkę z pękniętą jedną lampą (taką otrzymałem) za równowartość zakupionych przeze mnie świetlówek czyli za 55,98 zł, nie jestem magazynem i nie mam gdzie tego trzymać.

Pytanie - czy także mieliście przejścia z tą firmą? Czy produkty tej firmy spełniają Wasze oczekiwania?

Prześlę, jak zresztą obiecałem, link do tego tematu Panu z firmy WROMAK, więc wyrażajcie swoje opinie na temat tej firmy do woli. Niech poczytają. Może wtedy skończy się takie traktowanie klienta no i poprawią jakość swoich produktów !!! To chyba jest najważniejsze.
Załączniki
DSC_0264.jpg



Klayman
Początkujący
 
Posty: 6
Dołączył: 07 cze 2017, 13:03

Jak dla mnie, Janusz kupił Januszowe akwarium, w Januszowej firmie i oczekuje że Janusza będą traktować inaczej niż Janusza.
Kupiłeś najgorszy szmelc i oczekujesz od producenta szmelcu, że będzie Cię traktował poważnie.
Teraz rejestrujesz się tutaj tylko po to, żeby obsmarować producenta.

Avatar użytkownika

maslo_82
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2955
Dołączył: 09 lut 2010, 18:04
Miasto: Poznań

maslo_82 napisał(a):Jak dla mnie, Janusz kupił Januszowe akwarium, w Januszowej firmie i oczekuje że Janusza będą traktować inaczej niż Janusza.
Kupiłeś najgorszy szmelc i oczekujesz od producenta szmelcu, że będzie Cię traktował poważnie.
Teraz rejestrujesz się tutaj tylko po to, żeby obsmarować producenta.


Dokładnie. Trzeba było się zarejestrować przed zakupem i zasięgnąć porady, co i gdzie kupić, a nie teraz wylewać żale.
300 L - http://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusje ... 91#p492191
100 L - https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusj ... 72150.html
https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusj ... 71057.html

Słowa są ponadczasowe. Powinieneś je wypowiadać lub pisać ze świadomością o ich wieczności.

Pozdrawiam Mirek


Avatar użytkownika

mirek5566
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 4014
Dołączył: 03 paź 2012, 10:10
Miasto: okolice Lublina

Nie noszę skarpetek do sandałów i nie klaszczę po lądowaniu samolotu ;) nie uważam się za JANUSZA ;)

Z góry przepraszam, i masz rację, nie powinienem zaczynać od tego, miałem tu kiedyś konto ale zapomniałem hasła, więc zarejestrowałem się od nowa. Zresztą na samym wstępie przeprosiłem, że od tego zaczynam.

Akwarium kupiłem jakiś czas temu (5-6 lat temu) nie miałem dużego wtedy wyboru a cena tego nie była aż taka niska.

Poza tym zgodnie z prawem, czy jest to JUVEL czy WROMAK, sprzęt ma działać zgodnie z przeznaczeniem niezależnie od jego ceny a prawo konsumenckie dotyczy każdej firmy.

Mądry Polak po szkodzie ;) niestety już się stało.



Klayman
Początkujący
 
Posty: 6
Dołączył: 07 cze 2017, 13:03

Wypowiem się tylko co do kuriera.
On ma tyle dziennie odbiorów na tylu klientów niepunktualnych musiał czekać. ..w tylu przypadkach przedłużało mu się odebranie paczki przez klienta bo oglądał wszystko po 10 razy , że cudem by było gdyby pył punktualnie. ..
Jeśli jeździsz samochodem dziennie po 200-400km po miastach i wioskach to zapewne wiesz , że za każdym razem czas przejazdu będzie inny..jeśli nie jeździsz to uwierz, że tak właśnie jest...Pomyśl także ile telefonów od Twojego odebrał w sprawie odbioru przesyłek. ..ile tych punktów było bliżej niż Twoje miejsce zamieszkania..pomysł teraz , iż taki kurier chce zarobić więc wszystkie robi kolejno po drodze tak aby km było hak najmniej-ma płacone za odbiory a nie przebiegi..to wszystko razem pokazuje, że podając mu dokładnie godzinę kiedy mam podjechać uwazałeś, że potraktuje Cię inaczej niż wszystkich wokół. .nie wiem czy Jesteś Janusz czy też nie ale chyba przynajmniej jakiś książę, prezydent itd...
Sprawdź czy Twój doradca posiada zbiornik ,który Ci odpowiada...w innym przypadku uważaj na glony...




gazownik
Znający temat
 
Posty: 1484
Dołączył: 24 kwi 2010, 08:13

Dzwoniłem do kuriera o godzinie 8, umówiłem się, że do 14 odbierze przesyłkę. Nie wiem kim Ty jesteś ale jak dla mnie 6 godzin na odbiór przesyłki to dość sporo. Szczególnie, że to w godzinach pracy w dniu roboczym czyli w tym czasie powinni mieć trochę więcej czasu.

Dla mnie jeśli dorosła i odpowiedzialna osoba się umawia, a później albo nie odbiera telefonów albo nie przyjeżdża to troszkę świadczy o niej. Drugi dzień cały czas specjalnie po to siedziałem i czekałem na kuriera do godziny 14.



Klayman
Początkujący
 
Posty: 6
Dołączył: 07 cze 2017, 13:03

6 godzin to sporo czasu aby odebrać jedną przesyłkę.
Ile przesyłek tego dnia odbierał kurier??
Nie znasz jego pracy , zapewne myślisz że po 8 godzinach odbija się kartą na wyjściu i idzie do domku...Kurier nie planuje swojego dnia gdyż wszystko zmienia się z każdym telefonem i każdym klientem, którego odwiedza.
Sprawdź czy Twój doradca posiada zbiornik ,który Ci odpowiada...w innym przypadku uważaj na glony...




gazownik
Znający temat
 
Posty: 1484
Dołączył: 24 kwi 2010, 08:13

gazownik napisał(a):6 godzin to sporo czasu aby odebrać jedną przesyłkę.
Ile przesyłek tego dnia odbierał kurier??
Nie znasz jego pracy , zapewne myślisz że po 8 godzinach odbija się kartą na wyjściu i idzie do domku...Kurier nie planuje swojego dnia gdyż wszystko zmienia się z każdym telefonem i każdym klientem, którego odwiedza.

Nie wiem jakie masz doświadczenia z kurierami, ale ja dużo przesyłek otrzymuję i trochę wysyłam. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby przesyłka nie została odebrana w wyznaczonym dniu. Na palcach jednej ręki mogę policzyć przypadki niedostarczenia paczki w wyznaczonym terminie (w okresie przedświąteczny- trudno mieć pretensje).
https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusje/akwarystyka/galeria/200l-opti-astar-75237.html
https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusje/aquascaping/galeria/180l-roslinne-astar-73663.html
"... pamiętaj, że założywszy akwarium, nakładasz na siebie stały obowiązek właściwej opieki nad hodowanymi zwierzętami. A to już jest sprawa kultury i wrażliwości ..."
Pozdrawiam, Andrzej


Avatar użytkownika

astar
Znający temat
 
Posty: 1796
Dołączył: 27 gru 2015, 19:05

Zapewne korzystasz ciągle z tej samej firmy.Kurier "dba"o Ciebie bo przynosisz mu pieniądze-stałe i pewne.
Różne mogą być przyczyny tego , że nie musiałeś nigdy czekać. ..
Jesteś po drodze do bazy.Jesteś w miejscu , gdzie przecinają się główne drogi, Jesteś w miejscu gdzie ma częste przesyłki. .
Dawno temu puszczałem busa w kurierce...różnie bywa..
Firm kurierskich jest sporo, uwierz mi działają różnie.
Sprawdź czy Twój doradca posiada zbiornik ,który Ci odpowiada...w innym przypadku uważaj na glony...




gazownik
Znający temat
 
Posty: 1484
Dołączył: 24 kwi 2010, 08:13

Nie trafiłeś :) Przyjeżdżają do mnie kurierzy z rożnych firm, (także z Pocztexu) i uwierz mi że nie mam powodu do narzekań.
Fakt że firmę mam blisko centrum a tu zawsze pewnie są jakieś przesyłki. Ale dojazd jest utrudniony przez jednokierunkowe uliczki i wieczne problemy z parkowaniem.
https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusje/akwarystyka/galeria/200l-opti-astar-75237.html
https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusje/aquascaping/galeria/180l-roslinne-astar-73663.html
"... pamiętaj, że założywszy akwarium, nakładasz na siebie stały obowiązek właściwej opieki nad hodowanymi zwierzętami. A to już jest sprawa kultury i wrażliwości ..."
Pozdrawiam, Andrzej


Avatar użytkownika

astar
Znający temat
 
Posty: 1796
Dołączył: 27 gru 2015, 19:05

Witam,

rzadko wpadam teraz na forum ale za każdym razem jak czytam co tutaj jest wypisywane jest mi po prostu żal że poziom tutaj zaczyny dorównywać temu co słychać i widać w innych mediach. Takie czasy heh... To co panowie lepiej się poczuliście że sobie pojeździliście po koledze - Wasze ego wzrosło Orły i Sokoły? Pan kurier może zmienić pracę jak się nie wyrabia... jeżeli się umawia to się umawia - wiem dzisiaj to nic nie znaczy ale zapewniam że są osoby które starają się wypełniać Swoje zobowiązania, a jeżeli jest jakiś przypadek losowy zawsze można dać znać że się nie uda...
Gdzie dziś są dyskusje które prowadził między innymi Norbert Sabat, Spider i inni?

pozdrawiam Wszystkich
arkkab



arkkab
Poznaje temat
 
Posty: 145
Dołączył: 21 paź 2004, 18:39
Miasto: Piaseczno

Gdzie te czasy kiedy ktoś przeczytał wszystko zanim skazał winnego...
Kurier mógł mieć wiele powodów , pomimo tego że nie wypowie sie tutaj to zauważam pewien fakt. ..
Kolega od akwarium w pierwszym poście pisze, że umówił się na 15-19 a później na 16:30....kilka postów niżej, że rozmawiając z kurierem o 8 rano umówił się na 14..
Brak spójności , coś tu nie gra.
Łatwo kogoś skazać jak nie ma głosu. .niech sobie pracę zmieni...bardzo łatwo to przychodzi ..to jest twierdzenie z tych złych bieżących czasów czy tych lepszych starych...
Kiedyś skazywali bez prawa głosu. .
To tyle.
Pozdrawiam
Sprawdź czy Twój doradca posiada zbiornik ,który Ci odpowiada...w innym przypadku uważaj na glony...




gazownik
Znający temat
 
Posty: 1484
Dołączył: 24 kwi 2010, 08:13

Oj Koledzy, Koledzy...
Klayman opisał swoje problemy mniej czy bardziej spójnie i liczył - jak mniemam - na nieco współczucia i zrozumienia i chciał poznać zdanie i doświadczenia forumowiczów, a zmieszaliście go z przysłowiowym błotem wyzywając od Januszy...
Bardzo nieładnie.

Nie każdy ma worek pieniędzy na topowe produkty akwarystyczne i cały dzień czasu, żeby czekać na łaskę czy niełaskę kuriera, że przyjedzie lub nie.

Po pierwsze, kultura wymaga od każdego aby przyjechać w uzgodnionym terminie (w tym przypadku telefonicznie). Jeśli jest to niemożliwe, to w dobrym tonie jest poinformować, że się spózni lub nie da rady przyjechać z takich czy innych powodów. "Olanie" klienta jest zwykłym przejawem chamstwa i buractwa, niezależnie od wykonywanego zawodu. Piszecie, że ma zapewne wiele telefonów. Taki zawód. Takie obowiązki. Nie pasuje, nie wyrabiasz, nie nadajesz się, to zmień pracę. Może inna da satysfakcję finansową i zawodową.
Zamawianie kuriera jest umową dwustronną z której obie strony powinny się wywiązać.
Ja mam do czynienia z kurierami często, z różnych firm i bywa bardzo różnie. Potrafią beztrosko przywiezć przesyłkę z doręczeniem do rąk własnych i do wyznaczonej daty i godziny nawet dzień po. A nie są to lampy za 200 zł tylko np oferty na międzynarodowe przetargi za dziesiątki tysięcy euro. I nie jeden proces już mieli... Są też tacy kurierzy (osoby, nie firmy), którzy przez wiele lat nigdy nie zawiedli mimo korków, wypadków losowych czy innych sił wyższych.

Po drugie Kolega kupując zawarł z producentem określoną umowę na towar wolny od wad i spełniający określone parametry, które sam producent określił i ma obowiązek się ich trzymać. Jeśli produkt jest niezgodny z umową, to chyba nie muszę pisać co to oznacza i jak powinien postąpić producent/sprzedawca... a Wy co? Jazda na kolegę, że kupił badziewie to ma za swoje...
Powinszować Koledzy, powinszować. Sami wszechwiedzący i nieomylni.
Nigdzie, w żadnej firmie nie ma super. Szczególnie jak jest to firma która ma masę zamówień.
Przykład z naszego ogródka. Zamówienie w RA, czas realizacji 1-5 dni, termin mija, dzień, dwa, trzy, pięć, siedem... zero informacji kiedy będzie, czemu nie ma, czy w ogóle będzie, nie zadzwonisz to się nie dowiesz, do czasu aż na skrzynkę nie wpadnie mejl, że towar jest do odbioru, tydzień czy dwa tygodnie po podawanym okresie realizacji. Zdarza się, prawda?
I kto jest Januszem? RA? Klienci RA? Tak się po prostu czasem zdarza.
Kolega pytał nas o nasze doświadczenia z firmą WROMAK. Czy ktoś Mu coś odpisał o tej firmie i doświadczeniach z nią? Nie.
Za to wylaliście kilka postów na Klaymana...

Ech...
:(
182 l - 90x45x45 - 8mm FullOW


Avatar użytkownika

Michał_R
Stały bywalec
 
Posty: 393
Dołączył: 04 lut 2016, 12:25
Miasto: Kraków

Słuszna opinia Michał_R!

Avatar użytkownika

witia_2005
Zainteresowany tematem
 
Posty: 207
Dołączył: 04 mar 2015, 12:15
Miasto: Nowy Sącz

Michał_R napisał(a):Kolega pytał nas o nasze doświadczenia z firmą WROMAK. Czy ktoś Mu coś odpisał o tej firmie i doświadczeniach z nią? Nie.
Za to wylaliście kilka postów na Klaymana...

Ech...
:(

Bardzo dobrze powiedziane.
Autor wątku ostrzega innych, wiec trzeba być mu wdzięcznym. A firma WROMAK może się zastanowi nad swoim postępowaniem jak zacznie tracić klientów.

Avatar użytkownika

dust
Aktywny użytkownik
 
Posty: 515
Dołączył: 27 paź 2012, 16:59
Miasto: Konin/Poznań

gazownik napisał(a):Gdzie te czasy kiedy ktoś przeczytał wszystko zanim skazał winnego...
Kurier mógł mieć wiele powodów , pomimo tego że nie wypowie sie tutaj to zauważam pewien fakt. ..
Kolega od akwarium w pierwszym poście pisze, że umówił się na 15-19 a później na 16:30....kilka postów niżej, że rozmawiając z kurierem o 8 rano umówił się na 14..
Brak spójności , coś tu nie gra.
Łatwo kogoś skazać jak nie ma głosu. .niech sobie pracę zmieni...bardzo łatwo to przychodzi ..to jest twierdzenie z tych złych bieżących czasów czy tych lepszych starych...
Kiedyś skazywali bez prawa głosu. .
To tyle.
Pozdrawiam


Kolego GAZOWNIK, widzę, że jesteś ekspertem od kurierów, bronisz tak, jakbyś sam nim był. Kurier mógł mieć wiele powodów by nie przejść??? Hmmm a na czym jego praca polega? Na odbieraniu i dostarczaniu przesyłek - przynajmniej tak mi się wydaje. Takie olewanie klienta w dzisiejszych czasach .... cóż - tylko świadczy o samym kurierze.

Gdzie widzisz niespójność? Może zacznij czytać ze zrozumieniem to nie będziesz się czepiać.

W poniedziałek był zamówiony kurier wstępnie między 15-19 (tak było na zamówieniu), telefonicznie ustaliłem z kurierem, że będę dopiero o 16:30, od godziny 16 nie odebrał telefonu nawet, nie pojawił się oczywiście. Następnego dnia o 8 rano zadzwoniłem do Niego, i powiedziałem, że będę w domu do godziny 14:00. Powiedział, że do 14 na pewno się wyrobi i przyjedzie po przesyłkę. Nie pojawił się. Dziś kolejny już trzeci dzień i kolejne zamówienie kuriera - znów brak odzewu ze strony firmy DHL ....

Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem, później bij pianę.

Dokładnie, chciałem się dowiedzieć, czy macie podobne przejścia z firmą WROMAK, dla mnie jest to bardzo chamskie zachowanie. Poza tym jakby ktoś chciał kupować u nich, niech lepiej trzy razy się zastanowi czy nie warto trochę dołożyć.



Klayman
Początkujący
 
Posty: 6
Dołączył: 07 cze 2017, 13:03

Hmm, ja ciągle nie łapię, co ma WROMAK do DHL i dlaczego obwiniasz WROMAK o to, że kurier nie odebrał reklamowanego towaru.
300 L - http://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusje ... 91#p492191
100 L - https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusj ... 72150.html
https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusj ... 71057.html

Słowa są ponadczasowe. Powinieneś je wypowiadać lub pisać ze świadomością o ich wieczności.

Pozdrawiam Mirek


Avatar użytkownika

mirek5566
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 4014
Dołączył: 03 paź 2012, 10:10
Miasto: okolice Lublina

Klayman napisał(a):
gazownik napisał(a):Gdzie te czasy kiedy ktoś przeczytał wszystko zanim skazał winnego...
Kurier mógł mieć wiele powodów , pomimo tego że nie wypowie sie tutaj to zauważam pewien fakt. ..
Kolega od akwarium w pierwszym poście pisze, że umówił się na 15-19 a później na 16:30....kilka postów niżej, że rozmawiając z kurierem o 8 rano umówił się na 14..
Brak spójności , coś tu nie gra.
Łatwo kogoś skazać jak nie ma głosu. .niech sobie pracę zmieni...bardzo łatwo to przychodzi ..to jest twierdzenie z tych złych bieżących czasów czy tych lepszych starych...
Kiedyś skazywali bez prawa głosu. .
To tyle.
Pozdrawiam


Kolego GAZOWNIK, widzę, że jesteś ekspertem od kurierów, bronisz tak, jakbyś sam nim był. Kurier mógł mieć wiele powodów by nie przejść??? Hmmm a na czym jego praca polega? Na odbieraniu i dostarczaniu przesyłek - przynajmniej tak mi się wydaje. Takie olewanie klienta w dzisiejszych czasach .... cóż - tylko świadczy o samym kurierze.

Gdzie widzisz niespójność? Może zacznij czytać ze zrozumieniem to nie będziesz się czepiać.

W poniedziałek był zamówiony kurier wstępnie między 15-19 (tak było na zamówieniu), telefonicznie ustaliłem z kurierem, że będę dopiero o 16:30, od godziny 16 nie odebrał telefonu nawet, nie pojawił się oczywiście. Następnego dnia o 8 rano zadzwoniłem do Niego, i powiedziałem, że będę w domu do godziny 14:00. Powiedział, że do 14 na pewno się wyrobi i przyjedzie po przesyłkę. Nie pojawił się. Dziś kolejny już trzeci dzień i kolejne zamówienie kuriera - znów brak odzewu ze strony firmy DHL ....

Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem, później bij pianę.

Dokładnie, chciałem się dowiedzieć, czy macie podobne przejścia z firmą WROMAK, dla mnie jest to bardzo chamskie zachowanie. Poza tym jakby ktoś chciał kupować u nich, niech lepiej trzy razy się zastanowi czy nie warto trochę dołożyć.

Skoro tak Cię niby źle traktuje to zamów inną firmę.
Dlaczego upierasz się przy tej firmie..
Nikt inny także nie chce przyjechać? ?
Co chcesz słowa otuchy...pogłaskać...
Sprawdź czy Twój doradca posiada zbiornik ,który Ci odpowiada...w innym przypadku uważaj na glony...




gazownik
Znający temat
 
Posty: 1484
Dołączył: 24 kwi 2010, 08:13

Nie ja zamawiam kuriera tylko firma WROMAK, nie mam na to wpływu, jaka firma kurierska ma po to przyjechać.

Wczoraj firma WROMAK zamówiła kuriera na dziś między 16:30 a 19. Do tej pory nawet telefonu nie było, dajmy jeszcze pół godziny ;)

Ogólnie mam pretensje do firmy WROMAK za jej podejście do klienta oraz puszczanie towaru, który nie spełnia oczekiwań, co pokazałem w pierwszym poście na zdjęciu. Użytkownik GAZOWNIK rozdmuchał sprawę z nierzetelnym kurierem, co akurat przytrafiło się w tej sprawie nie mniej nie jest samym tematem rozmowy. Choć wg GAZOWNIKA, kurier, który nie przyjeżdża po przesyłkę, mimo wcześniejszego umawiania się, jest czymś normalnym bo widać miał powód :lol:



Klayman
Początkujący
 
Posty: 6
Dołączył: 07 cze 2017, 13:03

Na mój prosty, chłopski rozum firma kurierska nie ma żadnego związku z Wromakiem i tematem wątku.
Dyskutujemy na temat WROMAKA, a kurierów zostawmy na boku :)
Swoją drogą miałem kiedyś zestaw WROMAK - akwarium proste 112 l z pokrywą ABS 2x18 W i szafką z płyty laminowanej. Nigdy nikomu bym takiego zestawu nie polecił. Szafka rozlazła się po 2 miesiącach (okleina odłaziła płatami), samo wykonanie akwarium też pozostawało wiele do życzenia - bąble powietrza w silikonie) + brzęczące stateczniki.
Sprzedałem za bezcen i więcej nie kupię. Niestety nie odkryję Ameryki, ale jest tak, że jak coś jest tanie to nie może być dobre. Lepiej poczekać, uzbierać więcej pieniędzy i kupić coś, co będzie służyło przez lata i nie będzie problemu z gwarancją.
300 L - http://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusje ... 91#p492191
100 L - https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusj ... 72150.html
https://www.roslinyakwariowe.pl/dyskusj ... 71057.html

Słowa są ponadczasowe. Powinieneś je wypowiadać lub pisać ze świadomością o ich wieczności.

Pozdrawiam Mirek


Avatar użytkownika

mirek5566
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 4014
Dołączył: 03 paź 2012, 10:10
Miasto: okolice Lublina

Witam, niedawno sam się kopałem z inną firmą nie związaną z akwarystyką ale sens ten sam. Otrzymałem produkt, który nie działał. Mamy trzy możliwości rękojmia, gwarancja lub zwrot towaru z tytułu niezgodności z umową. Każda opcja daje troszkę inne możliwości ale warto troszkę poczytać ponieważ pewne obowiązki i terminy spadaja na sprzedającego i kupującego. Moja rada taka, jak się ciężko dogadać ze sprzedającym przez telefon to wystosowałbym odpowiednie pisemko powołując się na konkretne ustawy. W 70% przypadków sprzedający nie chce kopać się z ogarniętym klientem i roszczenia są uznawane. Jeśli to nie pomaga to po wyczerpaniu tej drogi idziesz do rzecznika praw konsumenta i zwykle to sprawę załatwia. Każdy kto kupuje ma prawo oczekiwać, że kupi coś co działa. Pozytywnie zaskoczył mnie serwis innej firmy akwarystycznej. Zamówiłem element do pokrywy. Okazało się, że ten element występuje pod tą samą nazwą ale w różnych kształtach, czego świadomy nie byłem i oczywiście dostałem nie ten co chciałem. Firma stanęła na wysokości zadania, dosłali w cenie właściwy element i nawet nie chcieli zwrotu poprzedniego. Wszystkim życzę udanych zakupów, bo sam wiem ile nerwów kosztuje czasem kopanie się ze sprzedajacym.
Nie znam się, więc się wypowiem.


Avatar użytkownika

zmijka85
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2284
Dołączył: 03 kwi 2016, 22:11
Miasto: Rzeszów

mirek5566 napisał(a):Na mój prosty, chłopski rozum firma kurierska nie ma żadnego związku z Wromakiem i tematem wątku.
Dyskutujemy na temat WROMAKA, a kurierów zostawmy na boku :)
Swoją drogą miałem kiedyś zestaw WROMAK - akwarium proste 112 l z pokrywą ABS 2x18 W i szafką z płyty laminowanej. Nigdy nikomu bym takiego zestawu nie polecił. Szafka rozlazła się po 2 miesiącach (okleina odłaziła płatami), samo wykonanie akwarium też pozostawało wiele do życzenia - bąble powietrza w silikonie) + brzęczące stateczniki.
Sprzedałem za bezcen i więcej nie kupię. Niestety nie odkryję Ameryki, ale jest tak, że jak coś jest tanie to nie może być dobre. Lepiej poczekać, uzbierać więcej pieniędzy i kupić coś, co będzie służyło przez lata i nie będzie problemu z gwarancją.

Ja kiedys tez mialem akwarium okolo 40l profilowane z pokrywa z jedna swietlowka chyba 15W firmy WROMAK . Mialem je jakies 6-7 lat . Akwarium bylo nawet dobre bo bez babli w sylikonie . Ale co do pokrywy to jak sie chcialo cos zrobic w srodku w akwarium to sie musialo zdejmowac cala pokrywe bo sie jej wogole nie dalo uchylic ani podniesc i jakos zachaczyc . Do tego jeszcze zaczely sie w niej wypalac dziury i statecznik zaczal wychodzic na zewnatrz .



holenderskiebartek90
Stały bywalec
 
Posty: 473
Dołączył: 12 lut 2016, 15:20

Ja stosuję pokrywę WROMAK do akwa 100x50 t8, nie mam uwag, działa dobrze, jest dość sztywna, dwa wyjścia na przewody wystarczają do montażu filtra i okablowania. Fakt, by coś zrobić muszę ją zdejmować w całości, taka specyfika produktu. Swe zadanie spełnia w 100 %, zabezpiecz akwa przed dziećmi. Niska cena, dobra jakość.
Pozdrawiam

Avatar użytkownika

Hetmano09
Poznaje temat
 
Posty: 56
Dołączył: 26 wrz 2015, 16:15

Ogólnie do tej pory prócz niedoróbek typu pęcherzyki powietrza w szybach, niedoklejenia, źle wklejone wzmocnienia, małe otwory przepustowe, nieprzemyślana szafka, później eksploatacyjne kiepskie drewno na szafkę - zaczyna się rozwarstwiać, na listwie wzmacniającej i trzymającej oświetlenie odchodzi folia w kolorze szafki itd, większych problemów nie było ;)

W tym poście chodzi o samo traktowanie klienta - z buta - zapłacił, niech sam się martwi. Klient mówi, że lampy przyjechały rozbite, Oni zwalają winę na klienta i twierdzą, że sam je rozbił. To przykre bo zawsze wolałem kupić w polskiej firmie, niż zagranicznej. Jakiś taki wewnętrzny patriotyzm i wspieranie krajowej gospodarki ... widać, daleko jeszcze nam do dobrych firm.



Klayman
Początkujący
 
Posty: 6
Dołączył: 07 cze 2017, 13:03









Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 300 gatunków i odmian roślin. Ponad 9000 produktów dostępnych od ręki z wysyłką w 24 godziny lub odbiorem osobistym w Krakowie po wcześniejszej rezerwacji przez internet.
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Copyright © 2001-2019 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.