Jesteś tutaj: SerwisForumOgólneForum ogólne


Uwaga na sklep Um-Um !!!



Akwarystyka roślinna ogólnie oraz posty nie pasujące do innych działów.
+ nowy temat

02 gru 2006, 16:15 Uwaga na sklep Um-Um !!!  (#1)  

Witam wszystkich !!!
Chciałem przestrzec forumowiczów przed sklepem internetowym Um-Um !!!
Otóż właściciele tego właśnie sklepu nietraktują poważnie swoich klientów !!!
Pracują niby to 5 dni w tygodniu - bo w sobotę niepracują :twisted: od 10 do 16 !!!
6 godzin dziennie - a jak dzwoniłem do nich we wtorek to od 13:30 do 14:10 nikt nawet niekwapił sie aby odebrać telefon !!!
Lecą z klientami w kulki tak że musiałem to napisać - zamówiłem sobie zakupy 27 pażdżiernika i do tej pory jeszcze ich nieotrzymałem !!!!
Po trzech tygodniach od złożenia zamówienia udało mi się złapać panią która tam się zajmuje czymśtam i pytam jej co się dzieje z moim zamówieniem - a ona mi na to - że ...
" ... kilku produktów z mojego zamówienia niema w żadnej hurtowni ... ":lol: MASAKRA
poprosiłem więc o zwrot pieniążków to za dwa dni przestawili mój status zamówienia na "ZREALIZOWANO" - i dalej nic ....... ( pieniążków niezwrócili )
Postanowiłem napisać o tym na ich stronach - więc w recenzjach do przedmiotów które zamawiałem wpisałem tego typu opisy " ...... Nieprofesjonalny sklep , brak kontaktu , towary które zamówiłem 35 dni temu do tej pory do mnie niedotarły ......" - więc właściciele sklepu odwdzięczyli mi się tym iż skasowali moje konto w sklepie i moje recenzje do produktów .......
czyżby chcieli dalej nabierać ludzi na swój profesjonalizm ?????????
Obrazek

Avatar użytkownika

tom.pol
Poznaje temat
 
Posty: 116
Dołączył: 16 mar 2005, 11:50
Miasto: Lublin / Bruxela

02 gru 2006, 17:09   (#2)  

Witam
Tomku ja już dawno zrezygmowałem z usług tego sklepu,aż się dziwię,że on jeszcze przędzie nie jesteś pierwszym który nie może się doczekać na swoje zamówienie.
Pozdrawiam
Jacek Pawłowski


Avatar użytkownika

Jacek Pawłowski
Znający temat
 
Posty: 1599
Dołączył: 28 cze 2003, 11:03

02 gru 2006, 17:36   (#3)  

Zamawiałem raz w tym sklepie i byłem baaardzo zadowolony. Wpłata i za dwa dni towar.
Po Waszych postach mam jednak teraz wielki dylemat :roll:

Avatar użytkownika

GP
Zaawansowany użytkownik
 
Posty: 982
Dołączył: 03 cze 2005, 06:45
Miasto: Krosno

02 gru 2006, 20:35   (#4)  

Ja też nie mam zastrzeżeń. Paczka szła długo, ale przez pocztę (okreś przedświąteczzny). Data na stemplu była taka jaką dostałem w mailu. Co prawda było to już jakiś czas temu i nie wiem jak to jest teraz. Z teraźniejszych doświadczeń to mogę powiedzieć tylko, że szybko odpisują na maile w sprawach dostępności produktów.

Avatar użytkownika

Zobek
Aktywny użytkownik
 
Posty: 630
Dołączył: 15 paź 2004, 14:51
Miasto: Gliwice

03 gru 2006, 00:26   (#5)  

Jakiś czas temu (co najmniej rok) kilka razy zamawiałem w tym sklepie produkty i w zasadzie nie było żadnych problemów. Możliwe że od tego czasu coś się popsuło.

Avatar użytkownika

Maciejewski Maciek
Zainteresowany tematem
 
Posty: 193
Dołączył: 01 lis 2004, 12:48
Miasto: Gorzów Wlkp.

08 gru 2006, 12:49   (#6)  

Tomek, właściciel sklepu raczej zajmuje sie akwarystyką morską. Na jego własnym forum (nano-reef) koledzy ciągle mają jakieś pretensje. Zero kontaktu, brak towaru. Ale oni sie tam znają na tym forum i poprzez różne sposoby napiętnuja działanie sklepu. Ja tez zamówiłem kiedyś dyfuzor Sery a otrzymałem po miesiącu ten na tabletki. Generalnie problem z tym sklepem.



Gość
 

13 gru 2006, 21:31   (#7)  

Masakra - do dnia dzisiejszego niedotarło do mnie moje zamówienie !!!!!!
Nieodpowiadają na e-maile , nieodpowiadają na GG , a dodzwonić sie do nich - to lepiej beczke soli zjeść
NIEOBCHODZI MNIE TO ŻE IM UBLIŻAM ALE MAM NA NICH TYLKO JEDNO OKREŚLENIE -ZŁODZIEJE
Obrazek

Avatar użytkownika

tom.pol
Poznaje temat
 
Posty: 116
Dołączył: 16 mar 2005, 11:50
Miasto: Lublin / Bruxela

28 gru 2006, 19:31   (#8)  

witam
na odstresowanie skontaktuj się z urzędem ochrony konsumenta
oni się tam zajmują bardzo chętnie takimi sprawami
i odzyskiwaniem kasy od nieuczciwych sprzedawców-transakcji internetowych
napewno pomogą, niestety namiar musisz znaleźć sam
pozdrawiam, ula



ula
 

28 gru 2006, 19:56   (#9)  

Niekoniecznie pomogą, niestety :( Nie mają zbyt wielu uprawnień. Ale na pewno coś doradzą :) Dowiedzieć się zawsze można.



Gość
 

29 gru 2006, 10:47   (#10)  

jarex66 napisał(a):Tomek, właściciel sklepu raczej zajmuje sie akwarystyką morską. Na jego własnym forum (nano-reef) koledzy ciągle mają jakieś pretensje. Zero kontaktu, brak towaru. Ale oni sie tam znają na tym forum i poprzez różne sposoby napiętnuja działanie sklepu. Ja tez zamówiłem kiedyś dyfuzor Sery a otrzymałem po miesiącu ten na tabletki. Generalnie problem z tym sklepem.


To pewnie typowy przykład polskiego oszczędzania i egoizmu. Jak przypuszczam delikwent założył sklepik i na początku dawał sobie radę sam jednak w miarę przyrostu liczby klientów chciał zarabiać jak najwięcej więc tym samym nie chciał zatrudniać pracowników. Tak naprawdę to jest w dużej mierze bezkarny bo jeżeli ktoś wpłaca kase na konto i dostaje towar nawet po 2 miesiącach to pewnie jest zapis w regulaminie sklepu, który dopuszcza taki okres realizacji transakcji. Poprawcie mnie jeśli się myle.
Pozdrawiam, Mariusz

Avatar użytkownika

enigma
Zasłużony akwarysta
 
Posty: 967
Dołączył: 27 sie 2003, 14:12
Miasto: Wrocław

29 gru 2006, 13:40   (#11)  

spoko spoko
ten sam post był zamieszczony na innym forum - stamtąd wiem, że paczka dotarła jeszcze przed świętami



grisza76
Poznaje temat
 
Posty: 123
Dołączył: 27 gru 2006, 10:04

28 sty 2007, 20:47   (#12)  

Spoko , spoko grisza76
paczka dotarła do mnie 9 stycznia - więc raczej po świętach !!!
Obrazek

Avatar użytkownika

tom.pol
Poznaje temat
 
Posty: 116
Dołączył: 16 mar 2005, 11:50
Miasto: Lublin / Bruxela

28 sty 2007, 22:32   (#13)  

chwila chwila mam parę "ale" co do tego typu oszczerstw w stosunku do założycieli sklepu um-um. odkąd zajmuje się akwarystyka czyli od około 10 lat kupowałem większość rzeczy w sklepie na przeciwko mojego bloku, to jednak się zmieniło pamiętam kilka lat temu gdy wydarzył się tak bum akwarystyczny ludzie zaczęli handlować na allegro sprzętem akwarystycznym, nikt wtedy nie pomyślał nawet o handlu zwierzętami na allegro.pl. od paru lat kiedy zaczęłem w swoim akwarium trzymać pielegnice z jeziora Malawi zaczęła się współpraca z właścicielami sklepu um-um. wciągnięty zostałem bardzo szybko!! zawsze była mila i szybka obsługa i tak jest do dzisiaj. wielu moich kolegów akwarystów tych którzy zaczynają dopiero w akwarystyce zaopatruje się właśnie w tym sklepie bez najmniejszych problemów. fakt jedno trzeba przyznać nie raz występują braki w magazynach ale na tym, nigdy się nie przejechałem. zdarzyło mi się kiedyś jak zamawiałem grzałkę u nich i przy okazji brałem kupe jedzenia nie otrzymałem wszystkiego co zamówiłem. kasę na konto wpłaciłem, ALE w pudełku dostałem karteczkę z przeprosinami ze nie ma tego i tego z powodu braku w magazynie, pieniążki za ten towar którego nie było w paczce zostały przelane na moje konto mało tego zostały zwrócone wszelkie koszta z tym związane mowie tu o przelewie pieniążków wtedy była pobierana oplata na poczcie itp. przy następnym zamówieniu jakie złożyłem dostałem ten produkt o którym zapomnieli gratis!!!!!!!!!!! wiec jeżeli ktoś mi pisze text typu złodzieje a otrzymał paczkę fakt po długim czasie ale otrzymał to ma prawo być zły itp. ale nie wyzywać ludzi od złodziei!!!! właścicieli sklepu poznałem któregoś razu na jednym ze zlotów i nawet nie wiem czy przypadkiem nie był to zlot w Toruniu w ubiegłym, 2006 roku. nie powiem żeby znal dokładna historie tego sklepu ale wiem jedno Ci ludzie włożyli w ten interes cale swoje serce to cały dorobek ich życia wiec prośże nie mówić tutaj textow typu złodzieje......
ps. jeżeli widzisz łysego gościa w czarnym BMW który wyjechał prosto z salonu to co myślisz złodziej a może mafioza jakiś? a może porostu gościu ciężko harował cale życie żeby kupić sobie taki wózek...???
jeżeli kogoś obraziłem w swoim poście to z góry przepraszam ale jeżeli chodzi o um-um to będę ich bronił rękoma nogami palcami włosami i czym się jeszcze da !!!!
jeszcze raz przepraszam za poprzedniego posta:)



strazaczek
 

28 sty 2007, 23:05   (#14)  

Ja niestety mam złe doświadczenia z tym sklepem(chyba najgorsze). Zamawiałem ok. 5 razy, ostatnie 2 zamówienia były zrealizowane w taki sposób , że skutecznie mnie zniechęciły. Wolę dołożyć do zamówienia i zrealizować je np. w Colisie choć napewno i im udało się popełnić parę gaf.



Kansol
Aktywny użytkownik
 
Posty: 570
Dołączył: 21 wrz 2004, 17:52
Miasto: Bydgoszcz







Powiązane tematy
  • Odbiory osobiste Kraków - sklep akwarystyczny

    odbiory-13-02.jpg Kolejne zamówienia do odbiorów osobistych już przygotowane :) Zapraszamy po odbiory w godzinach 10-19 oraz na zakupy stacjonarne od 16 do 19 (warto sprawdzić wcześniej dostępność...

    Wyświetlenia: 187 | Odpowiedzi: 9czytaj więcej...

  • Sklep aquascapingowy w Szwajcarii

    Zapraszam do obejrzenia wnętrz sklepu dedykowanego akwarystyce roślinnej i aquascapingowi, który powstał w Szwajcarii. https://www.youtube.com/watch?v=T4vW4H71fiQ Materiał okraszony jest pokazem z...

    Wyświetlenia: 1415 | Odpowiedzi: 1czytaj więcej...

  • ADA odwiedza kolejny sklep

    http://www.roslinyakwariowe.pl/images/stories/wiadomosci/2013/maj-2013/ada-aqua-forest.jpg Zespół Aqua Design Amano odwiedza z kamerą kolejny japoński sklep akwarystyczny. Wystarczy...

    Wyświetlenia: 2065 | Odpowiedzi: 11czytaj więcej...

  • ADA odwiedza kolejny sklep (B-BOX aquarium)

    http://www.roslinyakwariowe.pl/images/stories/wiadomosci/2013/lipiec-2013/ada-4.jpg Zapraszamy do obejrzenia kolejnego filmu Aqua Design Amano. Tym razem firma odwiedza sklep akwarystyczny B-BOX aq...

    Wyświetlenia: 2524 | Odpowiedzi: 13czytaj więcej...

  • ADA odwiedza sklep Penguin Village

    http://www.roslinyakwariowe.pl/images/stories/wiadomosci/2013/pazdziernik-2013/skk1.jpg Kamera ADA dotarła do kolejnego sklepu akwarystycznego. Zapraszamy do obejrzenia kolejnego z serii filmów z w...

    Wyświetlenia: 1386 | Odpowiedzi: 1czytaj więcej...



Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 400 gatunków i odmian roślin. Ponad 10 000 produktów z wysyłką w 24 godziny lub
odbiorem osobistym w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).)
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Copyright © 2001-2019 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.