Jesteś tutaj: Serwis Forum Ogólne Forum ogólne


Geosesarma - piekne kraby :)



Dyskusje ogólne oraz posty nie pasujące do innych działów + nowy temat

13 maja 2011, 16:37 Geosesarma - piekne kraby :)  (#1)  

GEOSESARMA notophorum MANDARIN
GEOSESARMA sp. RED DEVIL
GEOSESARMA sp. VAMPIRE

WSZELKA WIEDZA KTORA MOZECIE SIE PODZIELIC MILO WIDZIANA :)

jaka roslinnosc byscie tu widzieli ? Paludaryjna ?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wiecej fotek w galeri /zdiecia na dole strony/:
http://www.naacademy.pl/Galerie/NAshop-pl---Bratyslawska-10A,1,0,10,806.htm?p_search_1=10
Załączniki
Image.jpeg
(54.65 KiB) Pobrane 11642 razy



poligraphica
 

13 maja 2011, 16:56   (#2)  

O kurde no pierwszy raz widze takie cudeńka zawsze widziałem czerwone.Spodobały mi sie:)
Ostatnio edytowano 13 maja 2011, 17:18 przez kakarot, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika

kakarot
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2229
Dołączył: 14 sie 2010, 13:12
Miasto: Kraków

13 maja 2011, 17:13   (#3)  

naprawdę fajne- ciekawe czy bardzo tną rośliny.



Przepol
Zainteresowany tematem
 
Posty: 251
Dołączył: 15 mar 2010, 18:58

13 maja 2011, 17:19   (#4)  

Najwyżej Ty nie musiałbyś używać nożyczek :)
Pawle możesz opisać jakie podłoże oświetlenie,macie mate grzewczą??

Avatar użytkownika

kakarot
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2229
Dołączył: 14 sie 2010, 13:12
Miasto: Kraków

13 maja 2011, 23:04   (#5)  

tna i to za bardzo, odradzam z roslinami



Anonim 16408
 

14 maja 2011, 07:56   (#6)  

Ale możę jakieś żabienice i anubiasy by sie utrzymały??

Avatar użytkownika

kakarot
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2229
Dołączył: 14 sie 2010, 13:12
Miasto: Kraków

14 maja 2011, 10:11   (#7)  

kakarot napisał(a):Ale możę jakieś żabienice i anubiasy by sie utrzymały??


moze ale w 90% jestem pewny ze ci tez to skosi



Anonim 16408
 

14 maja 2011, 11:29   (#8)  

Jak ktoś ma drugi baniak, to tam można co tydzień dosadzać nadwyżki :D
Pozdrawiam
ML

Avatar użytkownika

madlark
Poznaje temat
 
Posty: 147
Dołączył: 03 sie 2006, 09:54
Miasto: Rzeszów

14 maja 2011, 15:55   (#9)  

pojęcia nie mam z jakimi roślinami to to się da trzymać ale w piątek powinienem mieć u siebie jakieś 5 sztuk to będę próbował bo zwierzak to ciekawy a ostatnio stał się łatwo dostępny dzięki jednej z hurtowni :D

u mnie zamieszkają w 45l na razie i na start dostaną parę korzeni z mchami, ciekawe czy się dogadają ze świderkami z suwalesis...

Avatar użytkownika

Waleń
Aktywny użytkownik
 
Posty: 686
Dołączył: 23 kwi 2006, 17:54
Miasto: Warszawa

14 maja 2011, 16:59   (#10)  

Wczoraj widziałem takie dwa w zoologicznym ale były sporo większe niż ten na czyjejś dłoni i bałbym się o swój palec hehehe :)

Avatar użytkownika

bandzior85
Zainteresowany tematem
 
Posty: 257
Dołączył: 01 sty 2011, 22:47

15 maja 2011, 13:08   (#11)  

co bede jeszcze przerabial:

- kabel grzejny z termostatem /poki co mamy 24 stopnie w srodku
- szyba nakrywowa plus system zraszania /dwie dysze/
- podloze: dwa rodzaje trofu, gruby ba spod mialki na wierzch, pol ewo takie wriorki terrarystyczne grube , po prawo zrobiona mala "sadzawka" z ADA Aqua Gravela i Bright Sandu. Na torf wysypie amazonie sprawdzilo mi sie to juz w niejednym terrarium mchy rosna super pod zraszaniem i na Amazonii.
- zastanowie sie jak filtrowac wode w sadzawce ;)

Obrazek

Obrazek



poligraphica
 

15 maja 2011, 13:40 kraby  (#12)  

Powiedz mi tylko...czy w jednym akwaterrarium masz taką dużą ilość krabików? I czy to są kraby tęczowe? Mam sześcioletni "staż" w hodowli krabów i nie wyobrażam sobie aby taka ilość zgromadzona w jednym miejscu przeżyła ....chyba że do pierwszej wylinki....Pozdrowienia



anapp
Początkujący
 
Posty: 2
Dołączył: 16 maja 2010, 12:46
Miasto: Sosnowiec

15 maja 2011, 13:44   (#13)  

GEOSESARMA notophorum MANDARIN
GEOSESARMA sp. RED DEVIL
GEOSESARMA sp. VAMPIRE

to nie sa kraby teczowe, to sa roczne, poltoraroczne osobniki, dorosly ma ok 2-3 cm karpaksu w wieku przed smiercia okolo 3 lat, z tego co widze wojny nie odbywaja sie male utarczki co najwyzej ......



poligraphica
 

15 maja 2011, 13:50   (#14)  

Dzięki bardzo za odpowiedź. A czy mogę dowiedzieć się jakiego są gatunku? Moje kraby tęczowe (2 sztuki- w osobnych 60litrowych akwa, wielkość ok. 10cm) straciły kolory po kilkunastu wylinkach, są szarobłękitne ...ale i tak je lubię... Roślinki im daję (nadwyżka z akwarium - rybki) , ślimaki -zatoczki, małe ampularie i świderki (też w prezencie od rybek:) ) uwielbiają...jeść...Pozdrowienia Anna



anapp
Początkujący
 
Posty: 2
Dołączył: 16 maja 2010, 12:46
Miasto: Sosnowiec


15 maja 2011, 14:27   (#16)  

Dobra spodziewałem sie że torf i włókna tam są i to są groszowe sprawy
Jednak ile kosztuje taki system zraszający czy mozę wystarczy spryskiwacz??
Aha i jeszcze jedno jak w nocy z temp?? Bo jak światło świeci to też coś nagrzewa czy w nocy sam kabel starcza??
Jak co to będe miał akwa z pokrywą moze być?/

Avatar użytkownika

kakarot
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2229
Dołączył: 14 sie 2010, 13:12
Miasto: Kraków

15 maja 2011, 14:35   (#17)  

kakarot napisał(a):Dobra spodziewałem sie że torf i włókna tam są i to są groszowe sprawy
Jednak ile kosztuje taki system zraszający czy mozę wystarczy spryskiwacz??
Aha i jeszcze jedno jak w nocy z temp?? Bo jak światło świeci to też coś nagrzewa czy w nocy sam kabel starcza??
Jak co to będe miał akwa z pokrywą moze być?/


reczne zraszanie jezeli bedzie kilka razy dziennie tez dobrze ...
systemy zraszajace na dwie dysze koszt okolo 150-300 zl
akwarium z pokrywa - bardzo dobrze bedzie zatrzymywalo wilgoc



poligraphica
 

15 maja 2011, 15:29   (#18)  

No dobra to wiem już prawie wszystko jeszcze heh ile takie kraby kosztują i czy można je dostać w Krakowie orientujecie sie moze??

Avatar użytkownika

kakarot
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2229
Dołączył: 14 sie 2010, 13:12
Miasto: Kraków

15 maja 2011, 18:00   (#19)  

W granicach 20z na jednym z portali aukcyjnym, czyli cena dobra.
Pozdrawiam Daniel Stożek

Avatar użytkownika

Daniek
Zainteresowany tematem
 
Posty: 213
Dołączył: 14 mar 2010, 16:24
Miasto: Nowy Targ

16 maja 2011, 20:06   (#20)  

No to ciekawe jutro zabieram sie do roboty przygotuje tylną ściane itp

Avatar użytkownika

kakarot
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2229
Dołączył: 14 sie 2010, 13:12
Miasto: Kraków

18 maja 2011, 21:39   (#21)  

Bardzo zainteresował mnie ten temat poligraphica jakie twoje terrarium ma wymiary ? i jakie oświetlenie zastosowałeś
Bardzo by było fajnie gdybyś załączył jakieś nowe fotki ukończonego terrarium
Pozdrawiam

Avatar użytkownika

basteek112
Początkujący
 
Posty: 23
Dołączył: 14 lis 2010, 21:23
Miasto: Kielce

18 maja 2011, 22:35   (#22)  

poligraphica napisał(a):- zastanowie sie jak filtrowac wode w sadzawce ;)


Zdjęcie nie oddaje wielkości sadzawki, ale mini kani aquaela z tą pompą zew. jest dedykowany do terrariów z żółwiami i niskim poziomem wody, więc można to przemyśleć. pompkę ukryć pod jakimś kamulcem, węże przezroczyste, możne szklana rurka do wyprowadzenia wody po ściance..

Avatar użytkownika

droser
Aktywny użytkownik
 
Posty: 621
Dołączył: 03 kwi 2010, 16:16

19 maja 2011, 20:36   (#23)  

Pawle, ja muszę te zwierzaki zobaczyć u Was w NA sklepie. Szczerze mówiąc , jestem pod wrażeniem.
Pokora wobec praw natury.
Robert Ruszczyk
Zapraszam do odwiedzenia bloga, małe formaty

Avatar użytkownika

Robcio
Stały bywalec
 
Posty: 370
Dołączył: 29 maja 2005, 07:56
Miasto: Łódź

20 maja 2011, 15:59   (#24)  

Witam i jak to wszystko sie rozwija?

Avatar użytkownika

kakarot
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 2229
Dołączył: 14 sie 2010, 13:12
Miasto: Kraków

22 maja 2011, 19:35   (#25)  

Autor chyba niestety zaniechał wątek..

Avatar użytkownika

basteek112
Początkujący
 
Posty: 23
Dołączył: 14 lis 2010, 21:23
Miasto: Kielce








Powiązane tematy
  • nano iwagumi ,,małe jest piękne,, 8l

    Na tym forum już raz wystawiałem moje akwarium ale nie miałem zdjęć więc teraz odnawiam temat. akwarium ma już 3 miesiące , od 2 lat zajmuję sie akwarystyką a od roku aquascapingiem , do tej pory poma...

    Wyświetlenia: 3735 | Odpowiedzi: 27 czytaj więcej...

  • Kraby w akwarium roślinnym?

    http://www.roslinyakwariowe.pl/images/stories/wiadomosci/maj/kraby-akwarium-roslinne.jpg Kraby słodkowodne ze względu na swoje walory wizualne zdobywają coraz większą popularność. Niestety nie ...

    Wyświetlenia: 1371 | Odpowiedzi: 0 czytaj więcej...

  • Piękne akwarium roślinne... bez wody!

    Hej, spójrzcie co można osiągnąć przy pomocy emersów: http://i6.photobucket.com/albums/y227/manini/DSC_0317-1.jpg Czyżby nowy trend: "Emersed Aquascape"? Moim zdaniem wygląd ak...

    Wyświetlenia: 12129 | Odpowiedzi: 19 czytaj więcej...

  • Piękne żaby

    Witam ! Serdecznie polecam nowo powstałe polskie forum (w najbliższym czasie rusza też strona) o żabach z rodziny Dendrobatidae. Jak wiem z własnego doświadczenia, z akwarystyki nie jest wcale dale...

    Wyświetlenia: 1678 | Odpowiedzi: 0 czytaj więcej...

  • jak fotografujecie swoje piękne akwaria

    Czy to ap. cyfrowe, lustrzanki, jakie modele?

    Wyświetlenia: 471 | Odpowiedzi: 1 czytaj więcej...



Rośliny

Ładowanie...

Zwierzęta

Ładowanie...
Ładowanie...
Ładowanie...


Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 300 gatunków i odmian roślin. Ponad 15 000 produktów dostępnych wysyłkowo lub do
odbioru osobistego w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 142 gości

Copyright © 2001-2022 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.