Jesteś tutaj: Serwis Forum Ogólne Forum ogólne

Akwarystyka i Przygody z Dzieciakami

Akwarystyka roślinna ogólnie oraz posty nie pasujące do innych działów. + nowy temat
Witam
Pewnie większość z was ma swoje pociechy które chcą się interesować naszym Hobby.
To miłe tylko zależy na jakim etapie jest nasze dziecko :D

Wrzucajcie filmy i zdjęcia śmiesznych scen Akwarium+dzieci.

Na zachętę mój film wczoraj nagrany.
Pozdr.

3D5_Project
Poznaje temat

Miasto: Wodzisław Śląski

Powiązane tematy
  • 030l - Początek przygody - marcinde

Witam, Powiedzenie, że w temacie akwarystyki jestem zielony jak trawa na wimbledonie, to mało powiedziane. Ale jak każdy kiedyś zaczynał swoją przygodę, przyszła pora na mnie (i na moją córkę zarazem...

Wyświetlenia: 3219 | Odpowiedzi: 26 czytaj więcej...

• Początek przygody, krewetkarium 20l. Czekam na sugestie.

Witam wszystkich którzy postanowili zerknąć na mój wątek. Obecnie jest w trakcie tworzenia drugiego krewetkarium, pierwsze raczej założyłam bez zastanowienia i czytania o tym. Te małe urocze skorupiak...

Wyświetlenia: 373 | Odpowiedzi: 2 czytaj więcej...

• 72l - Początek przygody z akwarystyką - Beater

Witajcie! Założyłem swoje pierwsze akwarium, przed założeniem dużo czytałem wszelkich informacji na różnych forach ale między innymi RA. Jak już uzbierałem odpowiednie środki do zakupu sprzętu to rusz...

Wyświetlenia: 4270 | Odpowiedzi: 9 czytaj więcej...

• 112l - Początek przygody z akwarystyką - Rusek

Witam. Na początku chciałbym wszystkich serdecznie przywitać i pokazać moje pierwsze w życiu akwarium. Zbiornik założony 22 grudnia 2013 roku. Objętość - 112l Wymiary - 80x35x40 Oświetlenie- 3x24W ...

Wyświetlenia: 2394 | Odpowiedzi: 11 czytaj więcej...

• Pierwszy projekt i początek przygody

Kupiliśmy z żoną pierwsze akwarium nie mając zielonego pojęcia o akwarystyce. Popełniliśmy wszystkie możliwe błędy jakie można było popełnić. Wybór padł na Juwel rekord 700 bo... miał wszystko. Pokryw...