Tetra oczko wodne
Jesteś tutaj: Serwis Forum Ogólne Forum ogólne

Akwarium uszczerbione

Nowości i ciekawostki związane z akwarystyką roślinną, oraz posty nie pasujące do innych działów.

30 lis 2017, 20:13 Re: Akwarium uszczerbione  (#1)  

Witam potrzebuje pomocy czy wystarczy dac silikonu do rogu akwarium czy zrobić szklana wstawke. Ponieważ kupiłem akwarium 200l i mam mały problem :/ Czy zrobić coś jeszcze innego żeby z czasem nie poszło? Poniżej daje zdjęcia
Zdjęcia

Patmen
Początkujący

01 gru 2017, 23:01 Re: Akwarium uszczerbione   (#2)  

Nikt się nie wypowie? :/

Patmen
Początkujący

02 gru 2017, 06:52 Re: Akwarium uszczerbione  (#3)  

Nikt nie chce mieć na sumieniu :)
Ja bym się bał takiego baniaka. Sam silikon moim zdaniem to mało, może jakaś żywica ?
Nie znam się na naprawie szkła, ale ja bym takiego szkła nie zalewał.

Rfck
Z dużym doświadczeniem

Miasto: Gdańsk/UK

02 gru 2017, 14:21 Re: Akwarium uszczerbione   (#4)  

Może najbezpieczniej to wymienić szybę na nową i na nowo wkleić.
Nie znam się, więc się wypowiem.

zmijka85
Znający temat

Miasto: Rzeszów

02 gru 2017, 15:27 Re: Akwarium uszczerbione  (#5)  

Ze szkłem to jest tak, że zalejesz to akwarium wodą i długi czas będzie wszystko dobrze, pukniesz w okolicy uszkodzenia 10 razy i nic się nie stanie, ale za 11 razem pęknie i katastrofa gotowa lub też stanie się to za pierwszym razem. Naprawy w postaci silikonu czy innych wstawek nie mają najmniejszego sensu. Ja osobiście wymieniłbym szybę na nową, ale to ja ponieważ potrafię to zrobić. Tobie radzę poprosić kogoś kto potrafi to zrobić o wymianę uszkodzonej szyby lub najlepiej kupić nowe nie uszkodzone.

Reader
Poznaje temat

13 gru 2017, 11:54 Re: Akwarium uszczerbione   (#6)  

Ja bym zasilikonował od wewnątrz i się nie martwił naprężenia w rogach są niewielkie

Apsik
Początkujący

Powiązane tematy
  • [News] Studio Aranżacji Akwarium