Jesteś tutaj: Serwis Forum Społeczność roslinyakwariowe.pl


Dla użytkowników: zgłoszenia błędów na stronie



Informacje o nowościach na stronie i aktualnościach sklepu w Krakowie. + zgłoś uwagę
salava8 napisał(a):Nie ma już możliwości oddawania głosów na akwaria innych użytkowników czy mi się coś zepsuło? W ogóle nie wyświetla mi się przycisk w przeglądarce. Korzystam z Google Chrome.


A pokaż mi screen jak wygląda u Ciebie temat z działu "Nasze Akwaria" i jakie opcje masz na belce (obok cytuj itd)?

Od kiedy to zauważyłeś mniej/więcej?
Tak jest na każdym wątku?
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

W każdym wątku tak samo z działu nasze akwaria. Zauważyłem to dzisiaj.



Avatar użytkownika

salava8
Aquascaping Team Poland
 
Posty: 2048
Dołączył: 19 lis 2013, 22:20
Miasto: Kraków

A zobacz teraz (może być potrzebne ponowne zalogowanie się).
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków


Super :)
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Dlaczego w aplikacji mobilnej przestały mi się wyświetlać zdjęcia? Jest tak od piątku. Nic nie zmieniałem w ustawieniach telefonu.

Avatar użytkownika

onem
Poznaje temat
 
Posty: 149
Dołączył: 30 mar 2009, 11:42
Miasto: Wysoka

Myślałem że to tylko ja mam ten problem...

Avatar użytkownika

antipathiQue
Aktywny użytkownik
 
Posty: 687
Dołączył: 29 gru 2013, 20:40
Miasto: Rybnik

Sprawdźcie proszę czy jesteście zalogowani w aplikacji.

p.s. zapraszam do wsparcia serwisu w zamian za wsparcie techniczne obsługi:
https://www.roslinyakwariowe.pl/zamawiam-premium.html
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Hmm... skoro wrzucam post pod swoim nickiem to czy to nie znaczy że jestem zalogowany?

A co do premium - skończyło mi się, a że Wam kibicuje to wykupie znowu.

Avatar użytkownika

antipathiQue
Aktywny użytkownik
 
Posty: 687
Dołączył: 29 gru 2013, 20:40
Miasto: Rybnik

Ponowne zalogowanie pomogło. Prawdopodobnie logowanie na komputerze do serwisu wywala coś na aplikacji i ta nie wczytuje wszystkich zdjęć.

Avatar użytkownika

onem
Poznaje temat
 
Posty: 149
Dołączył: 30 mar 2009, 11:42
Miasto: Wysoka

Aplikacja prawdopodobnie nie załapała ustawień.
Jeśli ktoś będzie miał jeszcze podobny problem - proszę sprawdzić czy jest się zalogowanym, ew, wylogować się i zalogować ponownie.
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Dlaczego jak np chcę poczytać z zakładki blog jakiś artykuł to przerzuca mnie na przeglądarkę?

Avatar użytkownika

onem
Poznaje temat
 
Posty: 149
Dołączył: 30 mar 2009, 11:42
Miasto: Wysoka

onem napisał(a):Dlaczego jak np chcę poczytać z zakładki blog jakiś artykuł to przerzuca mnie na przeglądarkę?


Tak domyślnie działa aplikacja.
Nie posiada wbudowanej przeglądarki lecz przekierowuje do strony mobilnej na przeglądarce użytkownika telefonu.

To gotowe oprogramowanie, które kosztuje miesięcznie 10 dolarów.
Można stworzyć własną aplikację mobilną - ale to koszt kilku-kilkudziesięciu tysięcy złotych,
przy takim zaangażowaniu jak teraz ze wsparciem 2zł na konto Premium nie zapowiada się aby w najbliższej przyszłości taka customowa apka powstała.
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Dziękuję za informację

Avatar użytkownika

onem
Poznaje temat
 
Posty: 149
Dołączył: 30 mar 2009, 11:42
Miasto: Wysoka

Cześć, mały defekt w sklepie internetowym:

Kroki:
Należy wejść w dowolną zakładkę sklepu, np. Filtracja. Następnie z select listy wybrać dowolnego producenta. Następnie z tej samej select listy wybieramy opcję 'Wszyscy producenci'.

Oczekiwany rezultat:
Zakładka ponownie wyświetla wszystkich producentów dla wybranej kategorii.

Rzeczywisty rezultat:
Błąd zapytania SQL:
"1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

SELECT manufacturers_id, manufacturers_name, manufacturers_title, manufacturers_description, manufacturers_keywords FROM manufacturers WHERE manufacturers_id =
[TEP STOP]
"

Proponowane rozwiązania:
Dla opcji "Wszyscy producenci" należy zmienić zapytanie, np. bez konstrukcji 'WHERE' :
SELECT manufacturers_id, manufacturers_name, manufacturers_title, manufacturers_description, manufacturers_keywords FROM manufacturers

Patrząc na budowę select listy może to nie działać, bo pewnie jedno zapytanie jest przypisane na całą listę. Po prostu dla wszystkich producentów nie ma ID

Nie jestem front-endowcem więc zostawiam to specjalistom :)

Screen komunikatu:
b.png
b.png (12.62 KiB) Przeglądane 590 razy

Avatar użytkownika

pitee
Zainteresowany tematem
 
Posty: 171
Dołączył: 06 mar 2014, 16:25
Miasto: Mińsk Mazowiecki

Dziękuję za zgłoszenie.
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

@pitee błąd został wyeliminowany.
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Piotr napisał(a):@pitee błąd został wyeliminowany.


Cieszę się, że mogłem choć częściowo wpłynąć na jakość serwisu :)

Avatar użytkownika

pitee
Zainteresowany tematem
 
Posty: 171
Dołączył: 06 mar 2014, 16:25
Miasto: Mińsk Mazowiecki

Nie wiem czy ktoś już o to pytał, czy nie.
Będąc zalogowanym w sklepie oglądane produkty są automatycznie dodawane do koszyka :mrgreen:
Wszystko co oglądałem ląduje grzecznie w koszyczku.
Jest to o tyle niewygodne, że jak chcę kupić powiedzmy 2-3 produkty i dodaję je do koszyka, a potem oglądam jeszcze z 20 innych produktów (które z automatu lądują w koszyku, choć ich nie dodaję), to potem przed zamknięciem zamówienia muszę te 20 automatów jeden po drugim usuwać z koszyka...

Nie ma znaczenia w jakiej przeglądarce i na jakim kompie. Zawsze jak jestem zalogowany i oglądam produkty z automatu lecą do koszyka.
182 l - 90x45x45 - 8mm FullOW


Avatar użytkownika

Michał_R
Stały bywalec
 
Posty: 393
Dołączył: 04 lut 2016, 12:25
Miasto: Kraków

Spróbuj wyczyścić ciasteczka.

Produkty dodają się u Ciebie do koszyka po kliknięciu w nazwę produktu na liście i wyświetleniu karty produktu - tak?
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Tak.
Ciasteczka czyszczę po każdym zamknięciu przeglądarki
182 l - 90x45x45 - 8mm FullOW


Avatar użytkownika

Michał_R
Stały bywalec
 
Posty: 393
Dołączył: 04 lut 2016, 12:25
Miasto: Kraków

Niestety nie jestem w stanie zasymulować takiego zachowania na żadnym z komputerów.

Czy ktoś może potwierdzić taki błąd u siebie?
mgr biologii, specjalista z zakresu fizjologii roślin wodnych


Avatar użytkownika

Piotr Baszucki
roslinyakwariowe.pl
 
Posty: 10368
Dołączył: 19 cze 2003, 10:52
Miasto: Nowa Ruda/Wrocław/Kraków

Piotr napisał(a):Niestety nie jestem w stanie zasymulować takiego zachowania na żadnym z komputerów.

Czy ktoś może potwierdzić taki błąd u siebie?

Hej! Ja tak mam od dość dawna. Gdy przeglądam towary to one także automatycznie trafiam do koszyka. Dobrze, że nie realizuje zamówienia bo poszedłbym z torbami. Używam Chrome pod Ubuntu.

Avatar użytkownika

pt123
Zainteresowany tematem
 
Posty: 215
Dołączył: 23 sie 2016, 12:04
Miasto: Kraków

Podoba mi się!:) Trzeba kolegom ustawić jeszcze automatyczną płatność za wybierany towar, żeby nie musieli męczyć się klikaniem i zmieńcie adres dostawy na mój. Oni i tak już z pracy nie wyjdą pracując na te rachunki to po co im:)

Avatar użytkownika

Silveroak
Poznaje temat
 
Posty: 86
Dołączył: 27 gru 2016, 18:44
Miasto: Piaseczno

Piotr napisał(a):Niestety nie jestem w stanie zasymulować takiego zachowania na żadnym z komputerów.

Czy ktoś może potwierdzić taki błąd u siebie?


Ja mam tak samo.

Wymagania wstępne:
- Użytkownik wylogowany
- Użytkownik znajduje się na stronie https://sklep.roslinyakwariowe.pl/login.php

Kroki:
- Użytkownik loguje się do sklepu i ogląda kilka produktów
- Użytkownik klika w link 'Wyloguj'
- Użytkownik klika w link 'Zaloguj się' i dokonuje procesu logowania

Oczekiwany rezultat:
- Koszyk jest pusty

Stan rzeczywisty:
- Koszyk zawiera oglądane wcześniej produkty

Google Chrome Wersja 56.0.2924.87 (64-bit)

Nie wiem czy link zadziała:
https://drive.google.com/file/d/0B52euw3sGiR5VFFEYXFMYUNwZGs/view
Ostatnio edytowano 25 maja 2017, 08:49 przez pitee, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika

pitee
Zainteresowany tematem
 
Posty: 171
Dołączył: 06 mar 2014, 16:25
Miasto: Mińsk Mazowiecki









Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 400 gatunków i odmian roślin. Ponad 10 000 produktów z wysyłką w 24 godziny lub
odbiorem osobistym w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).)
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Copyright © 2001-2019 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.
           


 
Uruchomiono zadanie harmonogramu