Jesteś tutaj: Serwis Forum Aquascaping Inspiracje


Akwa w kuchni 112 L OW



Aquascaping - zasady aranżacji: trendy, style, inspiracje. Układanie kamieni i korzeni. + nowy temat

12 maja 2009, 21:46 Akwa w kuchni 112 L OW  (#1)  

Witam
Chciałbym zaprezentować swoje akwarium, które zaistniało w kuchni to tak zamiast TV.
Genaralnie jescze eksperymentuje z tym akwarium , nie jest to końcowy efekt moich starań , jeszcze za mało czasu zostało poświecone temu zbiornikowi.
Jesli chodzi o podłoże zastanawiam sie nad amazonią, jakkoś denerwuje mnie to ze biogrunt co jakis czas wydostaje sie z pod kamieni lub jak grzebie w podłozu.
Zapraszam do komentowania
Akwarium:
80/35/40cm/10mm OW- 112 lts
Światło:
Lampa DIY Philips Aquarelle. TLD 18Wx2
Podłoże:
Biogrunt 8 L+ żwirek
Dekoracje:
grey mountain, korzenie
Nawożenie:
Co2 z butli wysokociśnieniowej, ( w chwili obecnej butla pusta) 3.
Filtracja:
TetraTex EX 600
roślinność:
1. Microsorium pteropus
2. Anubias barteri
3. Riccia ( na korzeniu)
4. Heteranthera zosterifolia
5. Lilaeopsis Novae-Zelandiae
6. Cryptocoryne beckettii
Załączniki
a.jpg
Zamiast TV :)
a.jpg (28.75 KiB) Przeglądane 956 razy
b.jpg
c.jpg
Aktualny stan
akwarium 001.jpg
akwarium 001.jpg
Ostatnio edytowano 17 maja 2009, 10:03 przez leon1000, łącznie edytowano 5 razy

Avatar użytkownika

leon1000
Zainteresowany tematem
 
Posty: 248
Dołączył: 26 lut 2008, 12:53
Miasto: lubuskie

13 maja 2009, 09:25   (#2)  

Pomysł super. Ja tez wolę często popatrzeć w akwa niż w TV
1. Podłoże - możesz zastanowić sie również nad Aquatic Nature - Ferti-Soil lub Aqua Art - AquaSubstrate.
2. oświetlenie - z tego co wyczytałem to 36 W dla Anubiasów na pewno wystarczy ale nie wiemy jakie inne rośliny tam rosną. Masz zamiar podawać CO2 pewnie też jakieś nawozy, zastanów sie może nad zwiększeniem oświetlenia.
Ale cyrk jak otworzyłem drugi raz twojego posta to pokazały się fotki przedtem jakby ich nie było popodglądam jakie tam sa roślinki.



Loniek
Poznaje temat
 
Posty: 90
Dołączył: 21 maja 2008, 12:26
Miasto: Legionowo

13 maja 2009, 21:35 ...  (#3)  

imho nie da się patrzeć tak długo w akwarium jak w tv.
wiec wole patrzec w tv... ale przycinanie kabelków do tv jest mniej przyjemne od roslin i koszty wieksze :D

bo w akwarium nie bawi mnie patrzenie w nie a cala zabawa do okola, projektowanie , tworzenie , opieka i rozwój zbiornika.

a gapić się gapie w tv:P

sorki za oftopa.

akwarium ładne.

pozdrawiam. iwo .

Avatar użytkownika

iwo
Poznaje temat
 
Posty: 74
Dołączył: 25 sie 2005, 19:55
Miasto: poznan







Powiązane tematy
  • Nowe akwa 70L - rozterki przed startem.

    Witam Wszystkich serdecznie, Jak do tej pory byłem biernym użytkownikiem forum, zazwyczaj czytałem i starałem się jak najwięcej nauczyć. Przyszła pora by to zmienić i zacząć być aktywnym użytkownikie...

    Wyświetlenia: 27428 | Odpowiedzi: 172 czytaj więcej...

  • Zamiana 112 na 200l

    Witam. Mam na imię Rafał i jestem nowy na forum. Za parę tygodni wyprowadzam się z miasta na działkę na której już czeka akwarium 200l profilowane (metraż w mieście bardzo mnie ograniczał :-P) Chciałb...

    Wyświetlenia: 4425 | Odpowiedzi: 16 czytaj więcej...

  • Moje akwa ;]

    C haos i proste rosliny, czyli moja najbardziej leniwa "kompozycja" ;) oto i ona: http://www.jp2doc.org/akwa/akwa.jpg W yzywanie sie jest mile widziane :] pozdro, tome...

    Wyświetlenia: 4738 | Odpowiedzi: 18 czytaj więcej...

  • Małe, ciemne akwa - jakie rośliny?

    Hej. Baniak 25l od Aquael z ich pokrywą i oświetleniem led 6W. Mam z 10 kulek gałęzatek od 3 miechów i dają radę, urosły cholernie. Rogatek na próbę też jako tako. Jakie rośliny polecacie do takie...

    Wyświetlenia: 1523 | Odpowiedzi: 3 czytaj więcej...

  • Rozwiązanie aranżacji akwa oglądanej z obu stron

    Szukam inspiracji gdyż takiego akwarium jeszcze nie tworzyłem.Robię akwarium które będzie mi dzieliło poddasze .Mile widziane jakieś foty linki YouTube.

    Wyświetlenia: 512 | Odpowiedzi: 3 czytaj więcej...



Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 300 gatunków i odmian roślin. Ponad 15 000 produktów dostępnych wysyłkowo lub do
odbioru osobistego w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5

Copyright © 2001-2020 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.