- Kategoria: Pomoc
- Środa, 21 maja 2014
Dla Klientów naszego sklepu internetowego przygotowaliśmy nową opcję związaną z możliwością bezpłatnej zmiany adresu lub daty dostarczenia paczki...
Standardowo dostawa kurierska trwa o poniedziałku do piątku od godziny:
7:00 do 19:00.
Jeśli otrzymałeś od nas e-mail z informacją o wysłaniu paczki, oznacza to, że:
- w przypadku wysyłek na terenie Polski - w ciągu 48h (zwykle na drugi dzień)
- w przypadku wysyłek zagranicznych - w ciągu 96h
- zjawi się kurier z Twoją paczką.
Jeśli nie zastanie Cię pod podanym adresem do wysyłki - pozostawi Twoją paczkę u sąsiada lub w pobliskim punkcie odbioru GLS Parcel-shop pozostawiając awizo (może to być sklep lub inny punkt usługowy). Kurier zawsze próbuje dostarczyć przesyłkę dwukrotnie i ponawia dostawę kolejnego dnia roboczego. Jeśli mimo tego będziesz niedostępny - Twoja paczka pozostanie do odbioru w najbliższej filii firmy GLS. Ich listę znajdziesz tutaj.
Po otrzymaniu informacji o nadaniu paczki możesz jednak zmienić termin i adres dostawy.
Jednorazowa usługa przekierowania paczki jest bezpłatna.
Jak dokonać zmiany?
Aby przekierować swoją paczkę, przygotuj otrzymany od nas numer przesyłki oraz Twój kod pocztowy i kliknij link:
https://gls-group.eu/PL/pl/przekierowanie-paczki