Jesteśmy po świeżych dostawach roślin :)     ZOBACZ KATALOG
Wielki Atlas Roślin Akwariowych Christell Kasselmann już dostępny w języku polskim!     Kup teraz







Lista działów » Technika » Oświetlenie


Oświetlenie LED do 162 litrów



Wybór modelu lampy i konfiguracja ustawień. Pomysły na rozbudowę fabrycznych pokryw.



Witam,
Wymiary zbiornika to 90x45x40h
Cały czas byłem przekonany do lampy 3x39W firmy 4aqua ale z tego co przeczytałem w tym wątku jest problem z jej podwieszeniem i stąd moje pytanie odnośnie lamy led (ogólnie jestem zielony w sprawach LED, nie wiem jakie moce, ile sztuk, itp, itd nie miałem chwili się w to zagłębić jeszcze), czy lampa z linku będzie odpowiednia do akwarium roślinnego HT http://sklep.roslinyakwariowe.pl/oswiet ... 23914.html ?

Pozdr.

Avatar użytkownika
KubaGsxR
Stały bywalec

Posty: 453
Dołączył: 20 lut 2008, 09:09
Miasto: Solec Kujawski

Niestety ta lampa będzie zdecydowanie za słaba do HT.

Avatar użytkownika
mrgibbass
Aktywny użytkownik

Posty: 607
Dołączył: 09 sty 2014, 11:25
Miasto: Kraków

A dlaczego i ile jej jeszcze brakuję? może jakaś inna lampa LED w rozsądnej cenie która będzie ok do tego zbiornika?

Avatar użytkownika
KubaGsxR
Stały bywalec

Posty: 453
Dołączył: 20 lut 2008, 09:09
Miasto: Solec Kujawski

Ja osobiście wybrałbym lampę 4aqua i postawił na nóżkach jeżeli to nie problem, a BeamsWorka przecież też nie można podwiesić. Inna sprawa to taka, że BeamsWork nie jest na typowych power ledach i musiałbyś mieć dwie takie lampy aby wszystko fajnie rosło. Kolejna sprawa to, że nie wybarwisz ładnie roślinek czerwonych o ile takie by miały być. Moim skromnym zdaniem to ledy ale te z górnej półki przy Twoim akwa i większym lub lampa led DIY. Ja tak to widzę :)

Avatar użytkownika
Robinson85
Poznaje temat

Posty: 143
Dołączył: 09 sie 2012, 15:52
Miasto: Przemyśl - Exeter UK

Niby jest tam napisane "Lampa LED BeamsWork Power LED 600. Lampę wolałbym powiesić mimo wszystko.
A dlaczego nie wybarwiłbym roślinek czerwonych?